... MUTIARA KATA ...

.. Mutiara Kata ..

Rasulullah SAW bersabda yg maksud nya:
"Allah memberikan rahmat kepada seseorang yang berusaha mencari harta dengan jalan yang halal membelanjakannya dgn cara yg sederhana dan berhermat serta menabung kelebihannya utk hari susah dan hajatnya."
- Riwayat Ibn An-Najjar -
(Sumber dari JAKIM)


"Janganlah kamu merasa hina dan janganlah kamu merasa sedih kerana sesungguhnya kedudukan kamu lebih tinggi (mulia) jika kamu beriman."

- Ali Imran : 139-

Saturday 26 May 2012

:. Buat sume .:

Assalamualaikum

Selamat pagi sahabat sume.. :)
2 minggu sy berehat kerana sibuk dgn beberape urusan keluarga, alhamdulillah ari ni akan memulakan tugas 'baking' kembali..

Cuba kuatkan semangat utk meneruskan kehidupan dan menyelesaikan tugasan k.i.v sebelum ini... Semoga Allah menguatkan semangat dan memberikan kesihatan yg baik utk sy lebih gigih lagi demi mencari keredhaan NYA insyaallah...

Mohon MAAF buat rakan2 pelanggan yg mana sy tidak dapat menerima tempahan mereka, lambat membalas emel dan sms - beberape minggu kebelakangan ini. Begitu jua dgn beberape tempahan yg terpaksa di 'delay' oleh kerana pada ketika itu, sy baru sja kehilangan Nenda tercinta... Mohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki... Terima kasih jga kerana amat2 memahami situasi sy pada waktu itu..

Mulai ari ini tempahan akan dibuka semula seperti biasa dan sy akan cuba menyiapkan tempahan2 yg masih belum diselesaikan sebelum ini serta fokus pada tugasan2 seterusnya. Semoga Allah mengurniakan sy kesihatan yg terbaik, kekuatan dan semangat buat diri ini... Amin... Dokan sy ye kawan2 :)

Segala yg baik dan indah itu daripada Allah SWT dan yg buruk dan lemah itu daripada diri sy sendiri..
Semoga anda sentiasa bahagia dan berada dalam rahmat Allah SWT hendaknya.. amin..

Sayang sume kerana Allah,
Hajar Suriani,
D' Pastry Cottage.

No comments:

Post a Comment