... MUTIARA KATA ...

.. Mutiara Kata ..

Rasulullah SAW bersabda yg maksud nya:
"Allah memberikan rahmat kepada seseorang yang berusaha mencari harta dengan jalan yang halal membelanjakannya dgn cara yg sederhana dan berhermat serta menabung kelebihannya utk hari susah dan hajatnya."
- Riwayat Ibn An-Najjar -
(Sumber dari JAKIM)


"Janganlah kamu merasa hina dan janganlah kamu merasa sedih kerana sesungguhnya kedudukan kamu lebih tinggi (mulia) jika kamu beriman."

- Ali Imran : 139-

Monday 2 April 2012

{ Alhamdulillah }

As salam...


La tahzan innallah hama ana... Syukur ke hadrat Allah Swt.... a4 (bapa saudara) telah selamat pulang ke tanah air... Mungkin sekarang sudah berada di rumah beliau.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Hanya zikir kesyukuran yg bermain di bibir kami sume setelah dapat tau a4 sudah selamat tiba di sini.. Alhamdulillah... Terima kasih Ya Rahman Ya Rahim....


Setelah menempuh 3 ari yang penuh emosi, terasa segala beban di dalam benak dan ati sanubari bebas semula bak burung2 berterbangan di waktu pagi... wah, berfalsafahh gtew a'kak! hehehe.. Apa pun segalanya sudah hampir selesai... Tinggal lagi hanya menunggu berita terbaru mengenai keta a4 yang masih berada di sana.. Mudah2an sume nya berada dalam keadaan baik hendaknya.. Insyaallah... 


Kami sekeluarga ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat teman2 a4 yang turut sama mendoakan, membantu n sentiasa updated info mengenai status a4 d sana.... Tak lupa juga buat pihak Wisma Putra n Konsulat Malaysia di Songkhla, Thailand.. Semoga Allah SWT merahmati kalian sume... amin.... Terima kasih :''))



No comments:

Post a Comment